[CCF] Microham MK2+

marko juuso marko.juuso at mail.suomi.net
Wed Feb 4 23:52:52 EST 2009

_____ Alkuperäinen viesti _____
Aihe:	[CCF] Microham MK2+
Tekijä:	"Jaakko Silanto" <oh1ma at mbnet.fi>
Päivämäärä:		4. helmikuuta 2009 21:23:57

Kanarian asema tarvitsee Microham MK2+ purkin CQ  RTTY kisaan, joka on
9-10 helmikuuta.
Sen pitää olla + malli, jossa on intekroitu äänikortti.

Jos jollain on joutilas myytäväksi Ryynäselle, niin sen voi lähettää
2BYS:lle tiistihin mennessä.

Raha-asiat voi hoitaa Pekan EA8AH/OH1RY kanssa puh +34666532648

Jaska, EA8EW

-----

Huomenta

Varmaan tarkoitit cq ww rtty wpx  -kontestia
joka kisaillaan reilun viikon kuluttua 14. - 15.2.2009

Kaikki joukolla mukaan. Yksi suurimmista rtty -karkeloista
joten vasta-asemia ja harvinaisempiakin kutsuja äänessä.

Itse olen aktivoimassa OH8F -kutsua yhtenä operaattorina
multioperator joukkueessa.

73 de Marko, oh8kvy