[CCF] Harrasteemme kuvaus teksti-tv:ssä

Jari Jokiniemi oh3bu at luukku.com
Thu Feb 12 05:04:10 EST 2009

Suomalaisilla on kovin usein kysymyksenalaisena, että mikä nyt on suomikuva maailmalla, kun teemme sitä taikka tätä. Oikea vastaus on tietenkin, että ei ketään edelleenkään pätkän vertaa kiinnosta, että missä se Suomi ylipäänsä on, vai oliko puhe jostain vähemmän tunnetusta aamiaismuromerkistä.

Jo syntyessään mediana vanhentuneen Teksti-TV:n merkitystä radioamatööritoiminnan markkinoinnille kannattaa peilata edellä sanottua vasten.

Liitossa on täysin perseelleen menneitä markkinointi-innovaatioita jo ihan riittävästi. Huonoimpana esimerkkinä ottaisin historiallisen TV-kampanjan erinäisiä vuosia sitten. Sama kun olisi notskilla seteleitä polttanut.

Ehdotan panostamista henkilökohtaisiin visiitteihin esimerkiksi kouluissa sekä internettiin.

-Jari

Seppo Sisatto kirjoitti 12.02.2009 kello 08:28:
> Sirs,
>
> Minua on jo pitkään harmittanut - ettei suorastaan
> hävettänyt - aneeminen tapa, jolla teksti-tv -sivuilla
> radioamatööritoimintaa kuvataan:

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku