[CCF] IARU HQ:n alustavaa kokoonpanoa. (Seuraava päivitys huomenna 2.7.2009)

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Wed Jul 1 10:27:26 PDT 2009

Kiitos Jannelle aktiivisuudesta

Nyt tarvitaan muidenkin aktiivisuutta, onhan Suomessa lukuisia
hyvin varustettuja asemia, jotka voisivat osallistua OH2HQ projektiin.
Laittakaapa reippaasti ilmoittautumisia, jos ette ehdi itse operoida
koko kisaa, niin eiköhän joitakin kiinnostuneita operaattoreita löydy.

Samalla onnittelut hyvistä OH-tuloksista 2008 SAC:ssa.
Ruotsalaisilla oli melkein tuplamäärä lokeja, mutta Suomi voitti niukasti.
Eiköhän sovita, että ensi syksynä palautetaan voittomarginaali
takavuosien tasolle.
Erityis onnittelut entiselle omalle kisaporukalleni, OH5Z, joka kantoi
kortensa kekoon hienosti, toivottavasti sama linja jatkuu.

Eli pistäkäähän pileuppia osoitteeseen  janne.karresuo at gmail.com

Timo