[CCF] Edelleenkään ei lopeteta

Esa Korhonen Esa.Korhonen at esju.com
Mon Jul 6 23:54:26 PDT 2009

Terve.

Kommentoin tätä vielä kerran, sen jälkeen CL.

Muistetaanpa että tämä on harrastus ja sen suhteen kukin tekee valintansa.

Mutta, ei ole CCF:n vika että IARU-kisa on keskellä lomakautta ja monet suomalaiset radioamatöörit ovat valinneet mennä perheensä kanssa mökille, pois Suomesta tai tehdä lomalla muuta sellaista mikä ei mahdollista workkimista. Tämä kun ei ole välttämättä halusta kiinni. CCF:ää ei voi myöskään syyttää siitä jos joku suomalainen radioamatööri on tehnyt valinnan olla kuulumatta kansalliseen liittoon ja siten ei voi/halua antaa panostaan HQ-edustukseen.

Summa summarum, minä olen sitä mieltä että jos OH2HQ ei ole edustettuina kaikilla bandeilla molemmilla modeilla niin CCF _EI_ ole epäonnistunut missään.

73 & Hyvää kesän jatkoa koko CCF-väelle,

Esa