[CCF] Löylyä kiukaalle (oli

oh6rx at netti.fi oh6rx at netti.fi
Sat Jul 18 00:25:41 PDT 2009

Terve Kari & CCF palsta,

edelleen kirjoitan omia näkemyksiä, ilman kokonaisvaltaista CCF
hallituksen kantaa asiaan :)

Asia1
Mielestäni nimettävä IARU BOD 2010 voi määritellä v.2010 kilpailun
organisoitumisen ja kilpailun tavoitteet niin tuloksellisesti kuin rekrytoinnin
ja vakavuusasteen osalta. Itse kannatan "kovaa mutta rehtiä linjaa", jossa
pääsee uudet innokkaat kontesterit mukaan ja edesautetaan oikeaa
suuntausta.

BBQ: Yllättävän moni moni oli päässyt grillin ääreltä ratioitten pariin,
joten tilanne ei lienekkään kesäaktiviteettien osalta imposiiple.

Asia2.
Oma näkemykseni on, että kun Jukka -2BR onnistuu tehtävässään, CCF:n ja SRAL:n
tulee saattaa "houkuttimet" lajin pariin siihen kuntoon että kilpailemisesta kiinnostuneet
tai ne joilla viettiä on, ajautuvat tähän kööriin.

Nyt ehkä tietämättä tai provosoivasti annat ymmärtää että tilanne on esittämäsi mukainen,
meillä on 75/80% CCF hallituksen jäsenistä alle 40V, allekirjoittanut mukaan lukien :)
Meillä jos kellä pitäisi olla paremmin muistissa miten parikymppisiä innostetaan?
Kotimaan kontestien tärkeyttää ei voisi paremmin nostaa framille?

Toisaalta suomessa on ainakin tusina tai kaksi esittämäsi tasoisia kontestereita, kysymys
lienee miten heidät saisi aktivoitua ja mukaan sellaisiin tiimeihin ja asemiin, joilla he
pystyisivät kehittämään omaa tasoaa ja innostumaan uudelleen. Harmittavan monelle
tie tähän on rakentaa omat asemat...sääli, sillä useita asemia oli IARUssakin hiljaa.

Sitten on samanlainen joukko innokkaita uusia kykyjä, joille pitäisi ehdottomasti pystyä
tarjoamaan virikkeitä, ottaa mukaan tiimeihin siten että he päätyisivät OH TOP TIUhun.

Nämä siis lyhyitä katkelmia omista näkemyksistä....jatketaanpa ideointia.

Yhteistyö on avainroolissa, kuten sanonta menee, erikseen erinomaisia, yhdessä
ylivoimaisia - sitä meidän tulisi kehittää!

73
J-P

ps. Meillä on useita hyviä ideoita ja toimintoja, hallitus yksin ei pysty t kykene hoitamaan
niitä kuntoon -tarvitsemme myös kokeneita partoja esimerkiksi tälläisen hankkeen
vetoon - niin kokemuksen kuin uskottavuuden vuoksi.