[CCF] IARU

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Wed Jul 22 06:15:24 PDT 2009

Noi ei ole toisiaan pois sulkevia vaihtoehtoja.

Olis tosiaan kiintoisaa, jos saataisiin muutama asema WRTC-vermein, eli OH3BU:n arvostamin tribander/single element -syteemein ääneen. Ensi vuonnahan oisi hyvä, kun oikeakin WRTC on Moskovassa.

Ei kai siinä oikeastaan kovin suurta organiseeraamista olisi, kun jokainen hoitaisi itse itselleen aseman. Tiimissä saisi olla 1 tai 2 operaattoria.

t T