[CCF] IARU

Jari Jokiniemi oh3bu at luukku.com
Thu Jul 23 01:23:58 PDT 2009

Vai sata vattia, khihi.. No ois siitä ainakin se etu, että käytettyjen "pikkulinukoiden" hinnat laskis. Vai mitä. Khihi..

Jos aloitettaisiin ylivoimaisesti kaikkein suurimmasta epäreiluudesta jotakuinkin kaikissa kisoissa, eli Karibian ja Afrikan kusoista pitäisi saada vain puoli pistettä.

Edellä sanottuhan ei tule koskaan toteutumaan, sillä muutos on eliitin etujen vastaista. Minua on vaan jo aika pitkään huvittanut, että vuosikymmenestä toiseen jaksetaan jankuttaa jostain pakettijutuista - hang the cheaters jne. - kun three pointer rule on kuoliaaksi vaiettu tabu aina ja iankaikkisesti.

-Jari

Tomi Ylinen kirjoitti 23.07.2009 kello 10:57:
> Radiokilpaileminen on faktisesti epäreiluin laji maailmassa. Onneksi
>  se ei
> estä workkimisen hauskuutta.
>
> Meikä kun harrastaa purjelentokisoja näiden ratiokontestien lisäksi,
>  niin
> siinä maailmassa kanssa lentovälineiden suorituskyvyt poikkeavat
>  toisistaan
> kovasti. Siellä käytetään tasoituskertoimia, jotka sitten tasaavat eroja
> tulosluettelossa.
>
> Timo ja Jari keksikääpäs näppärinä miehinä tasoitussäännöt tähän peliin.
> Teho vois olla vakioitu 100 wattiin. Vai?

> [...]

http://www.kolumbus.fi/oh3bu/

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku