[CCF] CCF Digest, Vol 82, Issue 31

Juha Valimaki juha.t.valimaki at gmail.com
Mon Nov 2 01:13:27 PST 2009

Moi,

Pientä RF -ongelmaa ollut myös microhamin digikeyerissä ja
microkeyerII:ssa (sarjanumero isompi kuin Sepon, OH1VR, ilmoittamassa
tapauksessa). Nippu clip-on ferriittejä kaikkiin mahdollisiin
piuhoihin on auttanut!

Myöskään täällä ei Icomeissa ole ollut quick-tunen kanssa häslinkiä.

73 de Juha, oh9mm