[CCF] VP8DIF

Jari Perkiömäki jpe at student.uwasa.fi
Sun Nov 8 10:48:33 PST 2009

Moi Tapani ja kiitos raportista!

Harmi että bandi oli haastavassa kunnossa. Tuli tuossa lukiessa
sellainen mieleen - ottaen huomioon että teillä molemmilla oli alumiinia
kiitettävästi käytössä ja luultavasti suht korkealla - että voisi ehkä
vielä kokeilla 17/15 metriä jos mahdollista. Kohinan määrä laskisi
hiukan ja antennit saattaisi mahd. workkia paremmin kuin 20 metrillä...

VOACAP:n mukaan optimiajat:

17M: 08 UTC (tälle bandille tähän aikaan ennustetaan "parhainta"
S/N-suhdetta (vs. S/N-suhde 20M ja 15M), joka ei ole kovin korkea
sekään, hi)
15M: 0930-1030 UTC (ehkä hassua antaa puolentunnin tarkkuudella kun
VOACAP:n oma virhemarginaali on jo 30 min ;) )

Jos ajattelette noita kokeilla, niin ihan mielenkiinnolla luemme
raporttejanne :)

73 Jari OH6BG