[CCF] EA8CMX tulee kaapista. Muutetaan vaikka Fast-relay:ksi

Jaska oh5ux jrantal3 at nettilinja.fi
Mon Nov 30 12:02:22 PST 2009

Ah ja voi
Olenkin ihmetellyt kun suomalaisilla listoilla ei ole käsitelty tuota
ongelmaa.
Olen muutamia vuosia käyttänyt pientä boxia perusrigin ja vanhan Henryn
välillä ptt-linjassa ( http://www.k6xx.com/radio/fastrely.html ).

En ole huomannut, auttaako se mitään, mutta toimii.

W8JI käsittelee myös ongelmaa http://www.w8ji.com/relay.htm

Vihjeeksi muillekin normaali qsoiluissa: kun käyttää jalkakytkimellä
vain linukan ptt:tä niin voimakasta vasta-asemaa voi lukea vaikka
linukan releet on lähetysasennossa.
Jaska 5ux