[CCF] [Fwd: VS: spottaa spottaa]

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Fri Oct 2 12:03:00 PDT 2009

Terve Jaska

Ne jotka eivät ymmärrä yhtään mitään, voivat luulla sinun lähettäneen ko spotin.
Siinähän ei olisi ollut mitään järkeä, päin vastoin.

Spotti on spotattu väärällä kutsulla ( RT3A ) ihan täältä Suomesta.
Ko henkilöllä on käytössään Elisan laajakaista, maantieteellinen alue
on tiedossa. Aluksi ilmoitti, että Karkkila, mutta saman reitittimen alueella
on useita liittymiä, ilmeisesti myös Karkkilan ulkopuolella.

Google haku tuotti mielenkiintoisen tuloksen, samalla Ip:llä löytyy spotti,
joka on spotattu tunnetulla OH-kutsulla. Tämäkin voi tietenkin olla feikki,
eli tässäkin voi olla käytetty väärää kutsua.

Molemmissa tapauksissa spotit ovat ilmeisesti tulleet samasta liittymästä.

Kysyn maanantaina operaattorilta ovatko IP-osoitteet julkista tietoa, jos
ovat niin jatketaan selvittelyä.

Tällaista feikki spottaustahan on ollut usean vuoden ajan eri kisoissa.
Yleensä kyse on self spottauksesta tai kaverien toimesta tehdystä
yhtä asemaa suosivasta toiminnasta.

Tässähän ei ollut siitä kyse, vaan paskan heitosta yhden aseman ( OG4X )
päälle. Tällainen toiminta ei mielestäni sovi radio sporttiin, ei ainakaan
OH-asemien toimesta.

Timo
OH6GLE