[CCF] FW: Lokisoppa vain sakenee

Kari Malmi kari.og5m at gmail.com
Wed Oct 7 11:12:54 PDT 2009

Hoplaa?
Eihän Markoon minun käsittääkseni mitään epäilyksiä liity?
Onpa vain ollut huoli maaottelutuloksesta, ihan noin vain claimed-tasolla
:-)
Älä Marko jätä sitä lokia pöytälaatikkoon, vaan laita vain listoille :-)

Ruotsalaisilla on tällä kertaa ollut "materiaalinen ylivoima", eli eniten
lokeja,
mutta olisi kiva kokea "Torrrjuntavoitto", kuten edesmenneellä ja suuresti
kunnioittamallani
jalkaväenkenraali Adolf Ehrnroothilla oli tapana värikkäästi kuvata kesän
1944 tapahtumia...

Silloin oli vastassa "Rrryssälauma", ja nyt on vastassa "Hurrrilauma" :-)

Älköön kukaan suuttuko ja nenäänsä hernekeittoa vetäkö
vapaasti käyttämistäni vertauksista, ja "maaottelu"-kumppaneiden
nimityksistä.

73, Finnjävel Kari OG5M