[CCF] FW: Lokisoppa vain sakenee

Jussi-Pekka Sampola jp.oh6rx at gmail.com
Fri Oct 9 23:47:37 PDT 2009

Terve,

Täällähän käydään oikeaa keskustelua vaihteeksi :)

Marko ehkä viittaa mm. siihen, että sellainen asema joka lähettää lokinsa
viimeisten joukossa, voi tarkistaa lokinsa non-skandiasemien kooleja
vastaan,
ja pudottaa score-pudotustaan. Tästähän ymmärtääkseni hänellä on sellainen
linja, että kaikki lokit pitäisi palauttaa 1-2 vrk kuluessa kontestin
päättymisestä.

Pelisäännöt tämän suhteen ovat samat kaikille, viimeiset hyötyy jos haluaa?

Maaottelu muuten tullaan ratkaisemaan tänä vuonna sillä
kuka kopitti kusoja oikein eniten...ero tulee jäämään alle 1%.
73
J-P