[CCF] DX Summit Kysymys, joka liittyy myös kilpailutoimintaan

Jussi-Pekka Sampola jp.oh6rx at gmail.com
Sat Oct 10 11:29:14 PDT 2009

Iltaa,

Pahoittelen jos kysyn asioita väärältä henkilöltä, mutta en ole nähnyt DX
summitin organisaatioesitystä. Lisäksi kysymys suuntautui sinulle ehkä
siksi koska kyselit avainkäyttäjiä tässä taannoin, joten ymmärtänet että
asia oli luonnolllista suunnata kysymys sinulle.

Olet oikeassa - saatoin olla ehkä kohtuuton kun kysyin DX summitin osalta
asiaa, mutta koska se on ikään kuin kotimainen, on hyvä lähteä laittamaan
lähinnä olevaa klusteria ensin kuntoon. Uskon myös esimerkin voimaan.
On myös totta että harvalla klusterilla on avoin webbisivu, jolta vihjeitä
voi syöttää.

Lisäksi tietääkseni Summitilla on kansainvälisen yhdistyksen sponsorointi,
niin tällöin on ensisijaisen tärkeää välittää "reilu peli"-viestiä esimerkin
avulla,
ettei tätä rahoitusta menetetä.

Tuon IP-välitystiedon muuttuminen on tuotu minulle tiettäväksi, ja siksi
kysyin asian perään. Taisi Pertti 5TQ myös vahvistaa asian olevan siten?

Esitin kysymykseni oman henkilökohtaisen kiinnostuksen pohjalta.
CCF-Hallitus ei ole asiaan ottanut kantaa - tämä näkyy myös
viestin signeerauksesta.

Kiitos selventävistä vastauksistasi,

73
J-P