[CCF] CQWW joukkueet

Jukka Tarvainen tarjuk at gmail.com
Mon Oct 19 10:43:32 PDT 2009

Terve!

Perjantaina töiden päätyttyä 13Z lähetän listan tiimeistä. Vielä ei ole
yhtään kokonaista joukkuetta kasassa. Infoa alla.

Single-Op:t ilmoittautukaa! Itse olen menossa multi/single-operaatioon
rentoutumaan.

73 GL
Jukka OH4MFA

Kerään viisijäsenisiä tiimejä CQWW SSB ja CW-osaan. Ilmoittautumisaikaa on
paria päivää ennen kisaa asti. Jos olet aikeissa osallistua kilpailuun
jossakin single operaattoriluokassa, ilmoita minulle kutsu ja mahdollinen
luokka sekä mielellään se, millä vakavuudella olet kisaan tulossa (paljon
qsoja/huvikseen) niin saan jaettua porukat sopiviin tiimeihin. Tarkoitus on
saada mahdollisimman monta CCF-tiimiä kasaan, yksi tiimi kärkipäähän ja
muita osoittamaan kerhomme aktiivisuutta.

Sähköpostilla oh4mfa at sral.fi ja seuraan myös ccf postilistaa

Team contesting säännöt:

A team consists of any five radio amateurs operating in the single operator
category. A person may be on only one team per mode. Competing on a team
will not prevent any team member from submitting his/her personal score for
a radioclub. A team score will be the sum of all the team member scores. SSB
and CW teams are totally separate. That is, a member of an SSB team may be
on a totally different CW team. A list of a team’s members must be received
at CQ Headquarters by the time the contest begins. Awards will be given to
the top teams on each mode.