[CCF] Huolia SAC kisan suhteenko?

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Sun Sep 13 13:31:33 PDT 2009

Moro

Vielä pieni tarkennus vastaukseen kun ei osunut aluksi kohdalleen.

Kari Malmi [kari.og5m at gmail.com] kirjoitti:
> Jos se maaotteluvoitto menee Ruåtsiin tänä vuonna,
> niin silti uskoisin että "Mannerheim-ristin" arvoisia yksilösuorituksia
> kyllä meilläkin nähdään, ja kunniamerkkejä Suomeenkin tulee.
>
> Single-op ja multi-singlet tekee sen suurimman pistesaaliin tänäkin vuonna
> Suomen kassaan, vaan olisipa se ollut kiva paukuttaa tänäkin vuonna OH5Z
> asemalta
> multi-multi luokassa kuten viime vuonna... nyt vain on niin, että tekniikka
> petti, tällä kertaa.
> Ja osin operaattoritkin... Bandifilsut vietiin pois, ja kantavana voimana
> [...]

Tais lähteä parikin operaattoria, en tiedä olivatko sen kummemmin kantavia
voimia, mitä lie puuhastelijoita, mutta workkimisesta tykkäsivät.
Välillä yrittivät jotain kötöstellä aseman suhteen.
Molemmilla ( tai ainakin toisella ) oli vielä pirullinen luonne :)

Timo
OH6GLE