[CCF] www.sactest.net

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Tue Sep 22 05:37:41 PDT 2009

Hej (pistän samalla toec:lle)

   Fina sidor, men då jag kollar resultaten för 2005, ser
jag OH0Z i ledning i "Claimed Scores". Lite att fila,
men man hinner nog med tiden. Man hoppas förstås att
websidor finns kvar och updateras också i framtiden.
Att kun lagra log-filet via web-sidan är utmärkt!

   Addressen "sactest.net" tog mig till www.ssa.se -sidor, så
jag antar att dessa nya SAC sidor har SSA's stöd, vilket är
bra det också. Hur är med de övriga förbunden?

   Hopperligen skall de nya officiella sidorna hjälpa till
att få fart i SAC och i de fyra nyckelpersoner. Eller har vi
en grå eminens och sac-kommittee i bakgrunden redan, som ha tagit
över? Ifall det är så, fint gjort dr också.

OH1WZ, swl detta år.

--
Ilkka Korpela
http://www.helsinki.fi/~korpela