[CCF] Tämä rivi löytyi

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Thu Sep 24 07:10:18 PDT 2009

Moro

Taas kommentit tähän alkuun.

Jaska, aseman omistajana on todennut, että homma meni sääntöjen mukaan,
eli kyseinen spotti oli siis kateellisten panettelua, kuten toivoinkin.

Nythän on siis mielenkiintoista selvittää kuka tämä mystinen "RT3A" on, joka
heitti netin kautta ilmeisesti väärällä kutsulla keskustelua herättäneen spotin.

Jos OH-maassakin on tultu pisteeseen, jossa paskan heittämisestä tulee osa
radio urheilua, niin taidan siirtyä edustamaan jatkossa vaikkapa Ruotsia tai
ainakin Ahvenanmaata.
Jos jollakin on olemassa selviä todisteita siitä, että joku, jollakin asemalla, jossakin
kisassa on toiminut sääntöjen vastaisesti, niin sitten reilusti faktat esille.
Tällaiset feikki spotit eivät asiaa mihinkään muuta.

Toin itse tarkoituksellisesti ko spotin esille sen ainutkertaisuudesta johtuen. Omiin
silmiini ei ole aikaisemmin tämän tyyppistä spottia tullut ja keskustelu oli
mielestäni syytä käydä eli oliko vihjailussa perää vai oliko kyseessä paremmin
kompostiin sopiva herja. Tuon RT3A feikkauksen johdosta ainakin itse kallistun
jälkimmäiselle kannalle.

Mitä tulee SAC-järjestäjien lokintarkastusprosessin kehittämiseen, niin toivottavasti
kaikki lokit tulevaisuudessa tarkastetaan huolellisesti ja käytössä on myös työkaluja
mahdollisten rikkomusten paljastamiseksi.

Timo
OH6GLE