[CCF] Tämä rivi löytyi

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Thu Sep 24 07:41:29 PDT 2009

Moro

Timo Klimoff [timo.klimoff at dnainternet.net] kirjoitti:

> [...]

Omalla kommentillani en ottanut kantaa RD3AF:n huijaamiseen tai huijaamattomuuteen.
Itse en tietenkään ottaisi asemalle guest opiksi kaveria, joka on juuri CQ:ssa diskattu ja
jonka workkimisesta on esitetty epäilyjä jo monen vuoden ajan.
Halusin lähinnä kommentoida feikki kutsuilla spottailua, sekään ei mielestäni kuulu radio sporttiin.

Nyt kun CQ-kisojen sääntöihin on tullut myös tuo penalty, eli jos diskataan, niin tulee vuoden
penalty ja toisesta muistaakseni 3 vuoden penalty, niin ehdotan SAC-sääntöihin kohtaa, jossa
mainitaan, että mikäli operaattorilla on penalty päällä ko kisoissa, niin ei ole myöskään
osallistumisoikeutta SAC:iin.

> 73, Timo OH1NOA

Timo
OH6GLE