[CCF] Aseman vienti ulkomaille ja takaisin

Seppo Sisatto Seppo.Sisatto at uta.fi
Wed Dec 1 23:47:44 PST 2010

Lainaus Salokannel Annika <Annika.Salokannel at tulli.fi>:
Sirs,

Lukekaa alla olevat viestit. Tein kaksi kertaa tänä
vuonna riivatun hankalat paperityöt tullille asemani
kanssa liikkuessa ja lopulta kypsähdin. Tampereen tulli
EI tiennyt, että vanhaa käytäntöä voikin jatkaa kuten
alla olevasta selviää.

Paaluu Chathamilta kesti noin 60 t. Kotona tänään
torstaina kello 03.45 Pekingin lentokentän kyykytysten
ja Munichin lumimyrskyviivytysten jälkeen :-)

Kiitos kusoista!

73, Seppo OH1VR