[CCF] Kuutosten cup ja bruttopistelaskuri

Jari Perkiömäki jpe at student.uwasa.fi
Mon Dec 6 13:37:13 PST 2010

Moi,

Konversio-ohjelma ei ole ihan 100% takuuvarma, mutta jos/kun lähetät
uuTest-lokin osoitteeseen cup at oh6aa.com niin voin tarkistaa... voihan
olla että olen hardkoodannut laiskuuttani jotain tietoa ohjelmaan joka
on nyt muuttunut ... heti tulisi mieleen kellonajat ... Luultavasti
oikeamman tuloksen saa kun feikkaa kellonaikoja tuntia aiemmaksi :)

73 Jari OH6BG