[CCF] Kuutosten Cup ja TR4W

Mikko Pöyhönen mikko.poyhonen at pp1.inet.fi
Tue Dec 7 02:34:18 PST 2010

>Olisin kiinnostunut kuulemaan palautetta TR4W-kontestilokisoftan
>toiminnasta
>Kuutosten Cupissa. Eli jos käytit kyseistä softaa tämän päivän kilpailussa,

>niin laita kommentit softan toiminnasta kilpailun tiimellyksessä joko
>suoraan minulle (omakutsu toimii) tai tähän viestiketjuun.

Hokasin tuon TR4W viestin vähän myöhässä ja sain muuten homman käyntiin
paitsi että proggis ei löytänyt winkey:tä joten jouduin kilkuttelemaan
becherillä koko kisan. Ihan muuten jees kunhan saan avainnuksen jekkasee.

Qsoja tuli 80:llä 45 kuten myös 40:llä eli yht 90. kertoimista ei oo vielä
hajua. 40:llä oli tosiaan hyvä skippi kuten jari jo mainitsi.

73,

Mikko oh4xx