[CCF] Joulukisa SPRINTit CW/SSB 2. joulupv, RTTY tavalliseen tapaan

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Sun Dec 26 02:43:21 PST 2010

Mainitut softat osa ne NRAU-säännöillä, mutta tässä vielä listakin

AL Ahvenanmaa 	KP Keski-Pohjanmaa 	PO Pohjanmaa
EK Etelä-Karjala 	KT Kanta-Häme 	PP Pohjois-Pohjanmaa
EP Etelä-Pohjanmaa 	KU Kainuu 	PS Pohjois-Savo
ES Etelä-Savo 	LA Lappi 	SA Satakunta
IU Itä-Uusimaa 	PH Päijät-Häme 	UU Uusimaa
KE Keski-Suomi 	PM Pirkanmaa 	VA Varsinais-Suomi
KL Kymenlaakso 	PK Pohjois-Karjala