[CCF] JA 160m

Ilmo Anttila ilmo.anttila at qualisys.fi
Mon Feb 1 10:25:31 PST 2010

Iltaa

Tietääkseni se ylätaajuus on vielä olemassa. Itse en ole siellä pitänyt
kusoa vuosiin. En ole myöskään kuullut muiden pitävän. Olen usein ilmetellut
miten japsit kisoissa alataajuusalueella pärjäävät klikittävillä
perusrigeillään. Niitä kun on myös paljon, tarkoitan japseja.

73
Ilmo, OH2BO

PS. Tilannetta parantaa kunnollinen vastaanotin, jolla mahtuu kapeaan
rakoon. Tosin silloin saa välittömästi niskaansa klikittävän häätäjän, joka
väittää olleensa koko illan jaksolla.