[CCF] Harrasteemme ja kilpailutoiminta kasvu-uralla?

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Fri Jan 8 01:46:51 PST 2010

Täällä on myös keski-ikäinen ja virtaa. Todisteina CQWW CW:n 48 tunnin single operointi sekä Sainion ja Joulukisojen lokien tarkastus.

Olen itsekin syyllistynyt auringonlaskuajatuksiin ja -kommentointiin.

Sille stop. Jos auringonlasku tulee niin tulkoon. Mutta otetaanpa kaikki hieman valoisampi ote ja kyynisten kommenttien sijasta ruvetaan workkimaan.

Esimerkiksi ensi sunnuntaina on NRAU-Baltic -kisa. Mies tuvasta, kaksi parhaasta oli aikanaan agitointia SACciin ja NRAUhun.

Tehdään se taas. Mitä enemmän porukkaa, sen vähemmän aneemista siellä kaikilla on.

t T