[CCF] CCF jäsenmaksu v. 2009 15€ / Nordea 111530-507305 / viiten. 20103

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Sat Jan 9 01:10:45 PST 2010

Terve,

Jäsenmaksun määrääminen vaatii vuosikokouksen / jäsenkokouksen,
tuleville vuosillekin jos hallituksella on varmat visiot tulevien
vuosien budjeteista.

Uskallan ehdottaa, että CCF:n vuosikokous olisi jatkossa osa
Annual CCF -kokousta. Näin varmistettaisiin maksimiosanotto
kokoukseen.

nimim.
Forssan kokouset jo historiaan.
OH1RX