[CCF] Hyvä headsetti?

Esa Korhonen Esa.Korhonen at esju.com
Mon Nov 1 23:14:42 PDT 2010

>Pertti OH5TQ kirjoitti:
>Täällä on kehuttu Heiliä, minä lisään vältettävien listaan Heil pro-set plus!

>Jari 8LQ kirjoitti:
>Heil Proset keskusteluun...Noiden sopivuus korvan yli roikkunee korvan/pään mittasuhteista.

Jep. On selvää että nämä ovat yksilöjuttuja. Minun korvat on jääneet sen verran pieniksi että mahtuvat noiden sisään. Minulla on se vanhempi Proset, ei Plus-malli mikä on ihan eri peli ja paljon huonompi. Pohjat vetää se missä on vedetty kangas koko kupin yli niin että varmasti painaa korvia aivoja myöten.

En minä Heilia oikeastaan kehunut mutta totesin että moniin aiempiin verrattuna olen ollut tyytyväinen. Mutta lähtee käytöstä heti kun saan sen mikin ympättyä Boseen.

Esa