[CCF] Hyvä jalkakytkin Oli: Hyvä headsetti?

Luoma-aho Pasi Pasi.Luoma-aho at digia.com
Tue Nov 2 03:40:55 PDT 2010

Ei ole tullut vastaan tämän "ruotsalaisen" voittanutta:

Marquardt , Type 2410.0301 , 1-pole closure,  Momentary   (Elfa / stock number 35-886-05)

https://www.elfaelektroniikka.fi/elfa3~fi_fi/elfa/init.do?item=35-886-05&toc=20353

Tuollaisia on tyydytyksellä tullut poljettua jo reilut 30 vuotta.

Ex Turun sinapin ohella se toinen, jota en vaihda.

:) 73 de Pasi OH6UM/OH2IW