[CCF] Hyvä headsetti

oh2rf at kolumbus.fi oh2rf at kolumbus.fi
Fri Nov 5 13:10:39 PDT 2010

> Tere,
>
> Olen miettinyt samaa viime vuosina.
> HEIL-kuulokkeet on... - no tied?tte mist?.... Mikit OK.
>
> Bosen noise-cancelling kuulokkeet ovat mukavat, olen k?ytt?nyt t??ll? mm.
> PS2T:lla ja ZW5B:ll?.
> Brassit ovat asentaneet pikku mekaanisella n?pertelyll? Heilin puomimikkej?
> Boseihin.
> Mutta Boset: 1) pirun kalliit  2) vaatii aina pariston, muuten on "mykk?".
Tsau,

Olen seurannut keskustelua headseteista ja keskustelu on hauska ja halusin laittaa lusikkani soppaan.

Ostin 35 euroa maksavat Sony noise canceller kuulokkeet,johon laitoin nippusiteillä Heil MC6 elementin.On hyvä kombinaatio,voittaa heilin kuulokkeet mukavuudessa. Tone on kuin moottorisahassa. Lentäjätkään tuskin kuuntelevat 48 h putkeen kun ylityökatto kieltää moisen puuhan. Eihän se ole kilpailija mikään jos ei korvat kontestin jälkeen punoita,osalla niistä tippuu jopa veripisaroita,jotka olivat ennen hikeä. Itse en moista tiedä kun en kontesteja aja edes qrp, non assisted, with and without cluster luokassa.

Pertti OG2M