[CCF] Hyvä headsetti

markku.a.oksanen at kolumbus.fi markku.a.oksanen at kolumbus.fi
Fri Nov 5 23:25:14 PDT 2010

Moi

Kuten sanottu, mulla on Senheiser HMEC 450 (ei ollutkaan 350) pilotti kuullokkeet alkuperäisillä mikeillä jne.
Mikin kanssa ei ole ollut pulmia ja nuo ovat äärimmäisen mukavat.
Oli vaikea uskoa että näin suuren vaimennuksen luureja voi tosiaan pitää kontestissa tuntikaudet.
Ennen täällä hartiat väsyy kuin korvat.  Ja se vaimennus antaa mahdollisuuden kuunnella mukavalla, normaalilla volyymilla.
Itse tapasin olla viikon puolikuuro kun käytin tavallisia, tosin suljettuja, SONY studiokuulokkeita meluisassa shakissa.
Jos ne mikit saa lentokoneessa toimimaan niin miksi emme me?
Suojausta ja ferriittejä.

Markku