[CCF] PJ2/OH1VR kortit

Seppo Sisatto Seppo.Sisatto at uta.fi
Sun Nov 7 00:39:30 PDT 2010

Sirs,

QSL -liikenteeni tapahtuu edelleen vain suoraan
(= only direct):

Seppo Sisättö OH1VR
Ojakatu 3 A 18
33100 TAMPERE

Eli laita korttisi mukaan kuori 1 lk:n
postimerkillä ja osoitetiedoillasi varustettuna
niin paluuposti tuo Sinulle QSL-korttini.

Olen perin pohjin hattuuntunut niihin ulkomaisiin
kavereihin (pääsääntöisesti saksalaisiin), jotka
laittavat taalan maksuksi - sehän ei kata 1 lk:n
postimaksua. Tästä eteenpäin aion rikastua heidän
kustannuksellaan. Pidän sen taalan ja jätän kortin
lähettämättä. Käytäntö astuu voimaan NYT. :-)

ZL7VR operaatio on siis 23-30. marraskuuta ja
CQ WW CW:ssä olen QRV single op 21 MHz low power
-luokassa.

Ensimmäinen OH1VR -lupani on päivätty 17.11.1960.
Olin vielä 14-vuotias, kun kävin kokeissa mutta
luvan saapuessa olin jo 15-vuotias. Ne odotusviikot
olivat silloin piinallisen pitkiä.

Keskiviikkona 17. marraskuuta järjestänen pienen
erikoisaktiviteetin. Siitä lisää myöhemmin.

Seuraa sivua: www.oh1vr.net

73, Seppo OH1VR

PS. Kiitos Ristolle OH3UU:lle pyynnöstä laittaa
tämä QSL -kortteja koskeva viesti näille CCF:n
sivuille.