[CCF] Sähköaita

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Sat Nov 27 06:04:31 PST 2010

Minulla on kilometritolkulla hevoshakaa ympärillä (self made).

Bewet ovat käyttökelvottomia, kun pollet laiduntaa.
Well, meillä hebuset menevät sisälle, kun grey line alkaa joten
YYA toimii ja pile up pyörii.

ICOM 765 ja Pro III: NB tappaa hyvin enkä huomaa polvistumista.

73s
de
Jouko OH1RX
- kiitos DX7X -kusoista niille harvoille OH-ukoille, jotka meidän LP signaalin bongasi.
   QSL via buro only.