[CCF] OH8X - CQWW RTTY 2010 Contest

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Fri Oct 1 05:42:02 PDT 2010

Tuo Pasin kunnioittama mentori ehtikin jo viime viikonloppuna laittaa todistusaineistoa tapahtuneesta OH2U:n porukalle.

Nyt Pasin raportin luettua voi vain todeta, että "RTTY-neitsyys" lähti häneltä komeasti:-)

t T

PS Itse RTTY-muutaman kuson aikoinaan Pasin mainitsemalla OH6AH:n kaukokirjoittimella pitäneenä. Siinä muuten tupa tärisi kun viesti kulki.