[CCF] T äällä blokkaileva ja paatunutkin..

oh5lid at elisanet.fi oh5lid at elisanet.fi
Fri Oct 1 08:22:23 PDT 2010

Minäkin olen usein ihmetellyt että onkos meitä hamsseja liikaa edelleen kun kaikenlaista vastakkainasettelua pitää saada aikaan? Äkkiseltään voisi ymmärtää allaolevan tekstin lukemalla että fonella ollaan niin kauan kunnes opitaan cw ja sitten kun siihen ei pysytä saa luvan siirtyä sieltä pois.

Oma mielicontestini on BCC Gemidien aikaan - aikaisemmin workittin HSCW:tä mutta nykyisin ei kait kukaan enää käytä sitä vaikka saisikin tuplaten  paremmat pisteet qsoista verrattuna FSK441 modeen verrattuna. Tosin en onnistunut käsinannolla ja korvakuulolla ilman apuvälineitä workkimaan edes sähkötystä - joten koneavusteisena sekin on digimode :)

LID