[CCF] Älä tee näin kotona

Esa Korhonen Esa.Korhonen at esju.com
Sat Oct 2 01:51:07 PDT 2010

Sarjassamme "montako ammattilaista tarvitaan vaihtamaan lamppu?". Siksi kai sinne videossa kiivettiin.

Minä kun olen luullut että kommersiaalimastoissa on se turvaura, mikä sen virallinen nimi nyt sitten lieneekään. Se liukuva tsydeemi jossa kiipeäjä on koko ajan kiinni, poislukien siirtymäkohdat maston sisältä ulkopuolelle jne.

Eipä näköjään sitten ole.

Esa OH7WV