[CCF] Kontestimasokismia

Juha Jussila juhajs at luukku.com
Mon Oct 11 09:20:57 PDT 2010

Moro kaikkiin suuntiin!

Seppo, taytyy kuulostella sua tanaan maanantaina ja huomenna tiistaina.  Mun 3-bandin GP workkii 14/21/28MHz.  Se on todella alhaalla.

Meikalainen ei jostain syysta kuullut ensimmaistakaan OH-asemaa.  Taitaa olla korvissa vikaa?  Workein tosin 100W:lla myos OX2A:n, FO8RZ, ZM1A ja FY5PO, HI!  Ihme ja kumma kylla, koska ZM1A oli esimerkiksi han kohinan tasolla.

73 de Juha
W5/OH1HX