[CCF] Zabacube 28/50 -- Re: Arkistotunnus: 1010252588NGPW1866 -- Pile-Up 200x-archives

'Zaba' OH1ZAA zaba at dlc.fi
Mon Oct 25 14:33:36 PDT 2010

Timo-san,

Tosiaan se oli Zabacube ja se "romutettiin" kun 1980-Volvon moottori leikkasi kiinni.
Reposaaren siltaa juuri kunnostettiin; aikoinaan se melkein raapiskeli kuution latvaa.

Sen jälkeen kokeilin vanhassa Mazdassa kahden kepin vaiheistusta, ja semmoisesta
on ihan kiva apu mobile-kuuntelussa HF:llä kunnollisella vaiheistuksella. Minulla voisi
olla fixed-vertikaali juttu Pile-Up lehteen, mutta minun pitää vielä oppia tekemään
kuvakaappauksia ruudulta, kun en osaa exportoida kuvia simulointiohjelmasta

Pitää oikein kehua sitä viimeisintä pitkän kaavan PileUp-lehteä, jota viimeksi
kelasin PDF:änä. SAC-SSB:ssä en päässyt 28 QSO:a pidemmälle @14/21,
kun oli vain 28 MHz:n 5-el log-yagi ja onneksi MT-3000A tuner (SWR>>5).

       73, "Zaba" OH3/ZF2KZ

P.S. Kiitos myös OH3CV:lle Zabacube-tarkkaavaisuudesta!