[CCF] CQWW CW 2009 tulokset

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Sat Sep 4 04:27:22 PDT 2010

Kiitos. Kommenttina vielä että olen todella onnellinen yllättävänkin hyvästä sijoituksesta näillä keleillä. Vaikka tarkoitus on jatkaa OH0Z SOAB-efortteja mikäli vaan tiimikavereilta operointivuoroja irtoaa, ja kelitkin varmaan paranee, niin ei euroopan palkintopallisijoituksia todellakaan kevyillä eforteilla irtoa.

Radiokilpaileminen on hauskaa, jos 48 tunnin putkeen vetämisestä niin voi sanoa:-)

t OH6EI