[CCF] Contest-software, suosituksia?

'Zaba' OH1ZAA zaba at dlc.fi
Mon Sep 20 12:38:59 PDT 2010

Tervehdys!

Tuli tämmöinen pieni 22 vuoden tauko HF-kusoiluun, kun 50 MHz
ilmestyi kuvioihin. Toki joitakin pieniä HF-aktiviteetin purskahduksia
on tullut harrastettua Es-kausien ulkopuolella. Lauantaina Nastolassa
vedin 76 yhteyttä SAC:issa 12 metrisellä vertikaalilla OH2MZA-kutsulla.
Tehoa upposi siihen muillakin taajuuksilla, mutta 7 MHz veti parhaiten.

Olen tähän asti kirjannut kaikki logit paperille, ja aikoinaan siirtänyt
esim. VHF-tiistaitestit myöhemmin koneelle km-pisteiden laskentaa
varten. Olen täysin tietämätön nykyisistä HF-kontestien real-time
ratkaisuista. Veikkaan, että isomman operaation puhtaaksikirjoitus
ei tule myöhemmin tehtyä, jos ei kusoja suoraan koneelle kuittaa.

Ottaisin mielelläni vastaan suosituksia käyttökelpoisista logisoftista.

 73, "Zaba"    OH1ZAA   WH6/NNoY (1986-88)   FOoZA/ZF2KZ