[CCF] Vuosikokous ja tarpeellisuus

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Sat Apr 2 03:24:17 PDT 2011

Moro

En ole CCF:n jäsen, mutta katson oikeudekseni kommentoida asiaa aivan kuten ne jotka
eivät äänestä eduskuntavaaleissa voivat kommentoida valtakunnan politiikkaa.

En näe mitään etua siitä, että CCF kuopattaisiin. Mitä sen olemassaolo ketään haittaa.
Olisiko radiosportin tila parempi ilman CCF:ia?

En ole myöskään osallistunut risteilyihin, mutta mitä niistä olen kuullut ja tutustunut
siellä olleisiin presentaatioihin, niin hienoja tapahtumia ovat olleet.
Samalla kontesterit eri maista ovat tavanneet toisiaan face to face ja sen seurauksena
on syntynyt myös pitkäaikaisia ystävyyksiä.

Jos tapahtuma jäisi pelkästään DX-miesten organisoimaksi, niin ei se olisi enää sama.
Vähän kuin perhokalastajien tapahtuman järjestäisi verkkokalastajat tai laiturien
katiskamiehet.

Kuten tiedämme kelitkin menevät n 11 vuoden jaksoissa ja välillä maksimit jäävät heikoiksi.
Näin se on myös yhdistystoiminnassa. Jätetään CCF henkiin ja odotellaan rauhassa uutta
maksimia, kyllä se sieltä vielä tulee.

Kiitokset kaikille vuosien varrella toiminnassa mukana olleille.

Timo
OG9X