[CCF] OH2HQ – 9.7.–10.7.2011. QRZ?

Janne Karresuo janne.karresuo at gmail.com
Thu Apr 7 13:41:06 PDT 2011

Morjesta jälleen kaikille.

CCF:n vielä istuvan hallituksen valtuuttamana ja SRAL:ilta asiaan
hyväksynnän saaneena alan taas lähestymään tällä kyseisellä OH2HQ-asialla.
Vuoden 2009 ja 2010 operaatiossa mukana olleet ovat saaneet privaattina
postia tänään torstaina. Nyt sitten lähestyn asiassa puolestaan reflektorin
kautta.

HQ-asemat eivät tänäkään vuonna kilpaile virallisesta "mestaruudesta" vaan
tämä samainen HQ-lokien tarkistuskomitea tai mikä se nyt onkaan paremmalta
nimeltään muodostaa tulokset ja jotain... Tuon linkin takaa löytyy taas
tarkempia sääntöjä. *http://www.arrl.org/iaru-hf-championship

*Epäilen kuitenkin, että tänä vuonna kelit tarjoavat varmaan jo
huomattavasti parempia kusomääriä yms. Eli voipi olla hyvinkin kiirusta
ajoittain. Ihan sinänsä jo jonkinlainen syy lähteä mukaan :-).

Ajoissahan tämän asian kanssa olen taas matkassa. Ehkäpä liiankin ajoissa.
Mutta joskushan tämäkin asia on pakko ottaa taas tapetille ja se aika on
nyt. Siispä QRZ? Ja päiväthän ovat siis* 9.7.–10.7.2011.*

*Operaatioon ilmoittautuneet asemat*

*160 SSB&CW OG4T (opr. OH4MFA ja OH4KZM)*
80 CW
80 SSB
*40 CW OH6M (opr. OH6LBW*)
40 SSB
20 CW
20 SSB
15 CW
15 SSB
10 CW
10 SSB

Ja tarpeen mukaan jaetaan operointivuorojakin. Esim. minä jaan mielelläni
jonkun kanssa tuon 40:n CW:n, jos halukkaita on...

Eli homma on nyt polkaistu alkuun ja hätäisimmät ilmoittautuneet. Lisää
mahtuu mukaan. Onhan tässä aikaa melko ruhtinaallisesti.

Terveisin
-Janne, OH6LBW-