[CCF] Kalakukko

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Fri Apr 22 07:14:43 PDT 2011

Moi

Esa Korhonen [Esa.Korhonen at esju.com] kirjoitti:
> Moi.
>
> En ihan täysin ymmärtänyt miksi Timo OG9X sanoit että hyvä päätös SRAL:lta?

Ihan vaan sen vuoksi, että näen parempana ratkaisuna sen, että kaikki vuosittaiset kotimaan kilpailut olisivat osa
SM-sarjaa ja siten myös mahdollinen aktiviteetin nousu kohdistuisi myös niihin.

> No oli hyvä tai ei mutta mikään ei tunnu kehittyvän liiton kautta Ihan sama lakkauttaa kaikki nykyiset kisat.

Kisojen lopettaminen tuskin auttaa aktiviteetin kasvattamiseen.

> Jotain SM-tason sarjaa voisi saada aikaan jos kaikki persutuisi CCF:n eikä liiton hallintaan. Organisaatio on jo olemassa, riittääkö yhdistyksellä paukkuja ostaa pokaalit?

Onko CCF tehnyt ehdotusta SRAL:lle esim. SM-sarjan perustamista ja sen organisoinnista? Jos on, niin minkälaisen vastauksen on saanut?
Viime aikaisen kirjoittelun CCF:n nykytilaan muistaen, onko organisaatio todella olemassa?

OH7AB:n hallitus on itse tehnyt päätöksen, jolla peruutti Kalakukkokisan SM-arvon. Tieto on kuitenkin julkistettu SRAL:n bulletiinissa
16.4 sekä RA-lehden numerossa 4/2011 sivulla 31. Tämä on ristiriitaista tietoa, oliko OH7AB:llä etukäteen liiton päätös
SM-arvon myöntämisestä kilpailulle. Kansallinen lajiliittohan myöntää kansallisen mestaruuden järjestelyoikeudet ainakin muussa
urheilussa, miksei siis myös Radiosportissa?

> Hyvää Pääsiäistä itse kullekin.

Hyvää pääsiäistä ja aktiivista Kalakukko-kisaa ( loistavat järjestelyt )

> Esa OH7WV  @BY4

Timo
OG9X