[CCF] Kalakukko

Esa Korhonen Esa.Korhonen at esju.com
Sat Apr 23 20:54:21 PDT 2011

Morjens.

Kusti sai poljettua viimeisimmän RA:n tällekin puolelle maailmaa.

Siellähän tuo on Kalakukko julistettu SM-tason kisaksi ihan Liiton lehdessä. Kiinostaisi tietää kuka lopulta ns. torppasi SM-statuksen? Jotenkin on vaikea uskoa että järjestävän seuran hallitus on oma-aloitteisesti päätöstä tehnyt kaiken rummutuksen jälkeen.

Tuolla nykykisojen lopettamisella tarkoitin että nykyiset pois SRAL-statuksella (vaikka CCF niitä käytännössä hoitaakin) ja CCF:n toimesta perustetaan uusi SM-sarja. Vastaava määrä tms. uusia kisoja täysin CCF:n organisoimana.

9X-Timo olet ehkä oikeassa; tarvittava organisaatio on näennäisesti olemassa mutta aktiivisia toteuttajia vaan puuttuu. Kysymykseesi onko CCF esittänyt Liitolle jotain, en osaa vastata. En tiedä.

Tulen Kalakukossa remotena ääneen mikäli nettiyhteys siihen mahdollisuuden suo. On nimittäin viime aikoina ollut takkuilua kansainvälisissä nopeuksissa niin ettei radion ohjaaminen varmuudella aina onnistu. Toivottavasti kuullaan.

73, Esa OH7WV  @BY4