[CCF] SAC lähestyy

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Sat Aug 6 12:38:07 PDT 2011

Terve Juhani

SAC ei todellakaan ole pelkästään jääkiekkoa seuraavien, vaan kaikkien
suomalaisten radioamatöörien kisa. Ainoastaan termiä Ilmaveivi, joka on
lainattu jääkiekosta ja salibandystä on käytetty ja sen sisällöstä on
pyydetty myös Kielitoimiston kannanotto, ihan mielenkiinnosta.

Kilpailuun osallistumisen kannalta ei ole merkitystä tai erityistä arvoa
harrastaako osallistuja jääkiekkoa, urheilua ylipäänsä tai erilaisia
taide tai muita harrastuksia.

Tässä on tärkeintä radioamatööritoiminta ja yhteyksien pitäminen
.
Olen todella pahoillani ja pyydän syvästi anteeksi jos yhdistäminen
jääkiekkoon on loukannut sinua. Se oli lähinnä tarkoitettu humoristiseksi
kytkennäksi.

Toivottavasti osallistut kuitenkin kilpailuun.

Timo, OG9X