[CCF] Ehdotus SAC:n

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Sun Aug 7 10:01:04 PDT 2011

Tervehdys

Tässä on nyt 2 selvää kannanottoa, Timon 1NOA kommentti OH0:n ja OJ0:n
laskemisesta Suomen ( SRAL ) tulokseen ja sitten Hannun 3WW kanta, että
jokaisen DXCC-maan tulokset pitäisi laskea erikseen.

Tästähän on hyvä aloittaa lähes joka vuotinen SAC-keskustelu. Nyt on saatu
pari uutta luokkaa pohjoismaalaisille ja assisted muille. Myös SSB-osa on
siirretty pois RTTY-kisan alta.

Edellinen muutos taisi olla kilpailuajan muutos 24 tuntiin.

Laittakaahan nyt kontesterit mielipiteenne 1NOA:n ehdotuksesta, kerään
mielellään suuren määrän kommentteja ja otan sitten ehdotuksen
pohdittavaksi.

Tärkeintä on kuitenkin, että mahdollisimman moni osallistuu syksyn SAC-kisaan,
luokka ja workkimisaika on vapaa, kukin halunsa ja mahdollisuuksien mukaisesti.

73, Timo OG9X