[CCF] Uutta tulossa RDXC-kisaan

Toni Lindén oh2ua at oh2u.com
Tue Aug 23 23:25:23 PDT 2011

Terve!

Olettaisin (en siis tiedä), että tuo sääntö tulee samassa hengessä
kuin tänä vuonna toteuteut sääntömuutokset. Eli jos pyrit sijoittumaan
kolmen parhaan joukkoon, niin tallennus on oltava saman periaatteen
mukaan kun tänä vuonna vaadittiin tarkat taajuudet lokista.

(Logs for high scores claiming to be in the top 3 list of any contest
category (p 3, 3.3) must indicate the frequency of every QSO made (CAT
system use) with a minimum resolution of 1 kHz.)

Ja tosiaan tuo stereo termi on vähän hämäävä. Mutta on kai se stereo
nauhoitus jos vasemmassa kanavassa on radio A ja oikeassa B.

Mun mielestä hyvä uudistus, samoin kun nämä lyhentyneet lokien
toimitusajat. Vielä kun saataisiin on-line tulosseuranta ja avoimet
lokit kaikkiin kisoihin.

73 de Toni, OH2UA