[CCF] Onko sinulla SRAL:n OH-pytty

Hannu Säilä hannu.saila at mbnet.fi
Thu Feb 24 05:26:46 PST 2011

Kisa ei loppunut siihen, mutta kukaan ei enää lahjoittanut uutta pyttyä.
Ei kerhokisaa varmaan ole lopetettu, mutta se on kaiketi loppunut, sillä
moista asiaa ei ainakaan SRAL:n sivuilta löydy enää
http://sral.fi/kilpailut/kotikilpa.html
Ehkä joku kilpailumanageri on sen pudottanut pois epähuomiossa tai
tarpeettomana, mene ja tiedä. Vai onko sellaista SRAL:n
kilpailumanageria enää ollut aikoihin?
Hannu OH3WW