[CCF] Onko sinulla SRAL:n OH-pytty

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Thu Feb 24 23:33:29 PST 2011

Quoting "Tomi Ylinen" <tomi.ylinen at luukku.com>:

Älä Tomi kokonaan deletoi, jospa karut ajat palaa ja ajaa
köyhät hamit takaisin kerhoille yhdessä puuhaamaan. Laita sinne
päälle vaikka otsikko "HamiHistoriaa" ja vaihda aikamuotoja.

Hannu kysyi SRAL:n kilpailuohjaajan perään: eikös viimeinen ollut
Jukka OH6LI ja sen jälkeen tehtäviä on hoitanut _sovitusti_ CCF ry.
Ovatko ohjaajia siis jokainen CCF:n jäsen? Silloin SRAL:lla ei ole hätää -
CCF:llä kun on ainaisjäseniä, eli ei hevin ohjaajat lopu:)

Vakavammin...

MInulla ei ole valittamista. Pojjaat ovat hoidelleet RA:n ja
muut toimet. Ei ole ukkojen (CCF:n hallitus) vika, jos homma hiipuu
eikä mistään sada uutta verta pakkiin. Ei kukaan jaksa innostua
samasta asiasta kovin pitkään (ainakaan sellainen, jolla on oikeasti
jotain annettavaa). Ja onko SRAL ollut kovin innostava taho viime
aikoina, käsi sydämmelle?

Minusta me JOKO elvytetään OH-kisat porukalla TAI sitten antaa
paskan mennä, kuten sanonta kuuluu. V..ttaa katsella kituvaa.

ilkka

Ilkka Korpela
http://www.helsinki.fi/~korpela