[CCF] IOTA 12h CW unass OH1F (OH1NOA)

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Sun Jul 31 12:41:07 PDT 2011

>[CCF] OH6BG IOTA 2011

>12 tunnin rykäsy IOTA:ssa CW:llä, taisi olla meikäläisen ensimmäinen
>kilpailu tänä vuonna. Leppoisaa workkimista.

Ihmettelinkin miksei Jarin skimmeri ollut löytänyt OH1F:ää ...

Workin kolmisen tuntia lauantaina ja sitten tulin vielä sunnuntaina tekemään
loppurykäisyn. Lauantaina japsit kuuluivat pitkälle iltapäivään. Hyvin pyöri
sunnuntaina pileup 10m ja 15m vaikka olin non-IOTA, reilu 160 qsoa 83
minuutissa. Iota-rynkytyksen lisäksi workin sunnuntaina puolisen tusinaa
asemaa kahden metrin meteor scatterilla.

Contest         : IOTA Contest
Callsign        : OH1F
Mode            : CW
Category        : Single Operator (SO)