[CCF] CCF Vuosikokous 2011 - tervetuloa Treelle La 18.6 klo 14.00

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Mon Jun 13 05:58:57 PDT 2011

Quoting "Tomi Ylinen" <tomi.ylinen at luukku.com>:

> En edelleenkään ymmärrä Ilkan motiiveja. Ehkä on sitten parempi
> lopettaa koko yhdistys.

Moro

Aktiivina perustajajäsenenä esitin maaliskuun lopulla tämänsuuntaista,
koska ei ole enää hallitushalukkuutta eikä oikein toimintaakaan. No,
kokous sentään on saatu nyt kutsuttua 3 kk viipeellä. Viikko ennen
Juhannusta! Potuttaa, koska tottakai olisin halunnut paikalle, mutta
ajankohtahan tuntuu kiusanteolta.

Otin ja kriisiytin asian. Yleensä kriisistä seura jotain hyvää tai
ainakin uutta. Uskon että tälläkin kertaa. Kyllä homman pikku ravistelua
pitää kestää.

> Olin tuossa jo puoliksi lupautunut CCF:n hallitukseen, mutta nyt kieltäydyn.

... puoliksi lupautuminen... ?

Anyway, toivon että Treella homma ratkeaa suuntaan tai toiseen. Ehdotukseni
loppujen rahojen käyttämisestä kontestijuhliin ei ottanut tuulta alleen, joten
tunnustan häviöni.

Sen lisäksi, minä loisin nyt katseen SRAL:iin, uuteen ohjaajaan ja
kilpailuvaliokuntaan. Sieltä on hyvä aloittaa uusin eväin ja kujein
sekö tuorein kasvoin. Ite ainakin lupaan astua PileUP! tekemästä lokakuun
jälkeen (post SAC numero) ja saadaan tilaa uusille tavoille toimia, siltäkin
osin. Samalla omakutsu lakkaa toimimasta. Pitää laskea vanhasta irti
että tulee uutta tilalle.

ilkka

Ja mitä tulee "asiantuntijaan", on hän tällä hetkellä yksi harvoista
ilmottautuneista SAC-talkoolaisista. Vähiin siis käy. Olkoon sekin
yhtenä indikaattorina siitä missä mennään.